Последователи

вторник, 25 октомври 2011 г.

Thanks for Making My Life Sparkle

За пръв път ми се случва толкова да се мотая с една картичка. Въпреки че идеята за нея ми се въртеше от няколко дни, все нещо не ми се получаваше и така... изхабих 2 готови изрязани картички - първо ембосингът не се получи (бях обърнала печата надолу), вторият път табелчицата се размаза, след като вече беше залепена, първо мислех с едно друго цвете, което бях направила сама от мокра бебешка кърпичка и много ми хареса, но се развали след като реших да го запечатам с декупажно лепило за повече твърдост;( Та накрая смених концепцията малко и вместо бяла картичка, взех бледо розов картон и направих бял ембосинг върху него и се получи ето това:


Използвах перличките-клончета, които са ми подарък от Делянка (Слънчев лъч) от нейното канди по повод рождения й ден.
Ще я включа в предизвикателството на 2-те елши - Еднослойна картичка и мислех да се включа в предизвикателството на Грета в КФП №88 - Перли, камъчета, мъниста, но изпуснах крайния срок.
Включвам я и в Игра №25 на Артимарк - Текстура - фона на картичката е с печат и топъл ембосинг.
I will enter it also in:
Crazy 4 Challenges #110 - One layer card
Оne Stop Craft Challenge #154 No Designer Paper
Simon Says Stamp and Show - One Colour
Lexis Creations Challenge #51 - Just Sentiment

13 коментара:

Deni каза...

Страхотна картичка! Много нежна , бляскава и елегантна!Поздравления!

Green-Eyed Girl каза...

Уау! Много интересна картичка, Вале. Умерено пищна и с фина изработка. Чудесна е! Радвам се, че я сподели тази седмица при Двете елши:)

Addii каза...

Получила се е една страхотна картичка!Много ми харесва!

Miss Emerald каза...

Страхотна е! Много стилна, нежна, романтична и с прекрасно послание!

Handmade_by_MaDe каза...

Много нежна и с красиво послание! Успех :)

Donika каза...

И на мен ми харесва картичката като цяло. Обичам тези цветове и топлия ембосинг, а за самата тема щя предположа че си имала предвид текстура на дантела. мнго добре се е получило ако това си имала предвид:-) Благодаря ти за идеята и за участието!

Em каза...

Прелестна картичка! Много ми харесва фоновият печат, изглежда толкова добре, когато се направи на релефен картон, сякаш е текстилен!

Mila каза...

Не знам за първоначалната идея, но картичката ти е супер, събрала много нежност и романтика:)

Биляна каза...

Тази е прекрасна, нежна и елегантна!

Nelly's handmade каза...

много елегантна картичка! най-много ми харесва как си я украсила с листенцата, заврънтулките, цветенцата и перличките... успех в предизвикателствата :)))

Cvety каза...

Мм, много красива и нежна се е получила в крайна сметка, веднага си я пожелава човек :)
Желая ти успех в предизвикателствата!

Лили Ангелова каза...

Картичката е чудесна :) Много нежни цветове...Успех!

sparklingblackrose каза...

This is gorgeous, I adore the sentiment :-) Thank you for joining us at One Stop Craft Challenge, hope to see you again soon! Elaine DT -xxx- p.s I have candy!