Последователи

събота, 3 декември 2011 г.

Congratulations On Your Wedding Day

Ще покажа една картичка, която ми беше поръчана с ултра къс срок, та нямах възможност да се сдобия с някакъв по-подходящ за сватби картон и трябваше да се справям с наличния единствен по-лъскав лист, който имах. Късите срокове не влияят много добре на вдъхновението ми и ще кажа, не от фалшива скромност, че не стана най-доброто възможно, но все пак ви я показвам, защото много рядко ми се случва да правя сватбени картички:
 От всички модели картички с джобчета, които набързо разгледах в нета, ето това скрито отделение за парички ми хареса най-много. Показвам го с банкнотата, защото иначе изглежда просто като една дупка:

6 коментара:

Ani каза...

Прекрасна сватбена картичка!

BEARKIS каза...

Няма нужда от извинения,отличен избор и изпълнение!!!Хубав ден!!!

Deni каза...

Въпреки късите срокове си се справила перфектно - чудесен резултат!

Addii каза...

Мисля ,че си се справила чудесно!Много ми харесва картичката!

ЦВЕТНИ ФАНТАЗИИ каза...

И на мен ми се стори, че прекалено скромничиш, Валя! Картичката е много нежна и красива! А джобчето ме плени!

Miss Emerald каза...

Понякога късите срокове оказват влияние само върху мисленето ни, че не сме се справили! Ти си докатазетлство, че въпреки краткото време, което си имала, си се справила перфектно! Много елегантна, нежна и красива картичка!