Последователи

събота, 21 юли 2012 г.

A girl in purple

Привет мили картичкотворящи дами, нещо напоследък хич не ми достига времето. Летният сезон се оказа много натоварено време, с много ангажименти, много нови начинания, които искам да реализирам и май съм хванала доста дини под мишница. Надявам се само в бързината да не изтърва някоя. Тъй като все пак това местенце много ми липсва, както ми липсват и минутите, прекарани в разглеждане на новите ви творения, реших да намина преди да отпрашим за морския бряг и да споделя с вас една картичка, която правих преди седмица по поръчка на една дама. Желанието й беше картичката да е в лилавата гама и, тъй като тя е една от любимите ми, с удоволствие се захванах и ето каква я свърших:
Надявам се да я харесат поръчителката и малката й получателка. А междувременно ще се включа в някое предизвикателство:


10 коментара:

Unknown каза...

Ауууууууу Страхотна сладурана :) Много хубава картичка :) Чакам ви да се видим с нови сили и почернели :)

Nelly's handmade каза...

Винаги кобинацията на зелено с лилаво ми е била доста необичайна, но ти си потбрала страхотни нюанси и на двата цвята! Изглежда толкова изящна и ефирна тази малка сладурана :) Чудесна е :)))

Veselina каза...

Страхотна е, да кажа и аз! Всичко е приказно, момиченцето, цветовете, много ми харесва! Много морски емоции!

bejko каза...

Чудесна е!Тази малка сладуранка в лилава рокля е прелестна и закачлива!Приятна почивка и събирай сили за многото "дини"!

Svetla * каза...

Невероятно сладка картичка ! Прекрасна е !

Lionelsa каза...

Комбинацията зелено и лилаво и на мен ми е любима :-)

Mila каза...

Вале, страшна сладурана ! Като гледам каква прелест в лилаво си сътворила, май и лилавото ще стане и мой любим цвят :)

Ina каза...

Прелестна картичка! Малката госпожица е толкова нежна и сладка, прекрасно оцветяване и много-красиво цвете. Поздравления!

Маги каза...

Много нежна картичка, Вале! Приятна почивка! :)

KalySto каза...

Много нежна и елегантна е станала!С наистина прескрасни цветове и детайли! Благодаря, че я сподели в Шареното Забавлятелство!