Последователи

събота, 16 март 2013 г.

8-ми март по картичкофурийски

Малко закъснях с тази публикация, но все пак нали казват, че е по-добре късно, отколкото изобщо. Моето късметче беше Деси, иначе казано Ivolina, което много ме зарадва, защото още като започвах с майсторенето на картичките нейния блог беше сред най-привлекателните за местенца.  И тъй като тази година съм на една цветно-пеперудена вълна всичките ми 8-мартенски картички станаха като една серия. Тази е за Деси:
А тези двете са за една майка, която ми поръча 2 еднакви картички за две  учителки:


А ето тази цветна и жизнерадостна картичка получих от Мария:
Хубав уикенд ви желая!




2 коментара:

Bo каза...

Много са приятни, нежни и идеални за празника! В много подходящи тонове! :)

Em каза...

Картичката за Деси е чудна! Много ми хареса, че си я украсила и от вътре :)

Гуш
Ем