Последователи

събота, 4 октомври 2014 г.

Wedding season

Здравейте, с настъпването на есента сватбеният сезон е към своя край, но чак сега реших да ви покажа няколко свабтени плика за парични подаръци, които направих наскоро. Не знам дали съм споделяла с вас, но много обичам да изработвам такива, може би защото преди 10 години, когато аз се омъжвах, нямаше нито ръчно изработени покани, нито ръчно изрботени пликове за парични подаръци. В общия случай за целта се използваха обикновени бели пликове, които въпреки че със сигурност бяха подарявани от сърце, в никакъв случай не изпъкват с особена индивидуалност и атрактивна външност :-)
И така, съобразно тематиката на сватбите ето и резултата. Първият плик е в лилаво, тъй като напоследък този цвят е доста модерен за тези събития:


 
Следващият е в нежно розовата гама, с леко шаби шик излъчване:
 


 
И последният е на морска тематика - решен в бяло, синьо и червено:
 


 
Желая ви приятна почивка през оставащия един ден от уикенда!


 

4 коментара:

Pialine каза...

oooh I love these - they are all gorgeous - wow and the way you decorated them - fabelous.
Hugs
Pialine xxx

KalySto каза...

Страхотни са! Много стилни и красиви, особено ми хареса морския. И много мо допадна идеята за затварянето им по този начин.Със сигурност ще ти "открадна" идеята ако ми се наложи да правя скоро плик, че все се чудя как да ги затворя :)

Маги каза...

Разкошни са! И на мен морския ми хареса най-много.Просто не мога да откъсна очи от него.

Ariadna каза...

Прекрасни! Последният ми е фаворит, но всички са направено с толкова майсторство и внимание, че ме завладяха! :)